ArtMBR

…od materiala do izdelka…

28/14 Kdaj bo zapadel prvi sneg?

Če bom čakala nanj, da objavim tole voščilnico, bo tako kot lansko zimo, ko sem na temo snega* voščilnico objavila šele januarja, ko je res prvič padel sneg. Moji step ups hribčki so torej že pobeljeni s snežinkami in kličejo pravi sneg. Pomagajte ga priklicati s sodelovanjem na izzivu z Metuljčico, morda pa nam uspe, da ga zapade vsaj po hribih še tole leto, ki že izteguje roko, da jo poda novemu letu*.

???????????????????????????????

Ko sem izrezala snežinke s Sizzixovimi šablonami in jih še v šablonah senčila, je nastal tako zanimiv negativ, da je takoj nastala še ena voščilnica.

DSC00658

Spredaj pa še ujemajoči tagec.

DSC00659

2 comments on “28/14 Kdaj bo zapadel prvi sneg?

  1. oldpunca
    december 22, 2014

    Sami krasni izdelki. Ne morem pa odtrgati oči od fantastičnega ozadja. 😀 Vau!

  2. Ne-Ja
    december 29, 2014

    Všečkam na polno 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 22, 2014 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

