ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Božično novoletna voščilnica – Retro Božiček na okencih

Ker so menda vse moje voščilnice že na kaminih tistih, katerim sem jih poslala, je zadnji čas, da katero tudi objavim. To mi kot vedno ne gre tako zelo od rok in jih vseh verjetno spet ne bom dala na ogled na takle način.

???????????????????????????????

Tale Božiček* je že stari znanec, izdelan je s pomočjo barvne blazinice in prozornega embossing prahca, postavljen pa je na štiri različne podlagice – okenca , izdelana s pomočjo različnih embossing srajčk z božično-novoletnimi motivi.

???????????????????????????????

Ker imam veliko žlahto, sem vsak motiv nekajkrat ponovila.

Če se je tudi k vam prikradel Božiček*, pa vabim na decemberski iziizv  z Metuljčico.

Pa ne pozabite pokukati še njene objave: http://metuljcica-ustvarja.blogspot.com/, ne bo vam žal.

2 comments on “Božično novoletna voščilnica – Retro Božiček na okencih

  1. MOJCA
    december 21, 2014

    Barvna kombinacija je nenavadna ampak mi je zelo všeč. Božiček je pa sexi 100 na uro. čao

  2. oldpunca
    december 22, 2014

    O, nekateri imajo pa zelo lepo okrašene kamine. 😀 Krasna voščilnica in vrhunska barvna kombinacija.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 21, 2014 by .
