ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Rojstnodnevna torta – recept in voščilnica

Obljuba dela dolg:

Preizkušeni recepti* so res zakon. Pri torti se meni zdi, da mora biti lepa. Vendar vedno ni dovolj časa za tovrstno umetnost. Vzame res veliko časa in tega sem jaz včasih res porabila ogromno.

V sedanjih časih, ko je na trgu toliko pripomočkov, se ob talentu in volji da ustvariti prave umetnine. Bog ne daj, da me zapelje še v te vode, že tako za papirčkanje porabim preveč denarja. Zato se jaz tolažim s tem, da mora biti torta tudi dobra. In za to je najprej potreben dober recept za testo, nato še za nadev. Moj recept za testo je res velikokrat uporabljen in ga razkrivam kar v originalu, na primerno zamaščenem listu v moji kuharski knjigi. Največkrat ga uporabim v 1,5 – nem razmerju, torej s 6 jajci.

Jaz sem tokrat pozabila kupiti gostin in sem naredila samo z moko, vendar je testo kljub temu zelo lepo uspelo. Včasih kupim rumena jajca, da je le to še bolj rumeno. Kakšnega rumenila nikoli ne uporabljam.

Včasih kaj eksperimetiram, vendar se je najbolje držati recepta, le sladkorja dam vedno veliko manj, sploh, če dodam sadje, ki je sladko.

Za nadev torte uporabljam tudi stoktat testiran recept in sicer v soku od dveh kozarcev višnjevega kompota skuham dva pudinga (vanilij ali sadni). Prahu dodam dve žlici sladkorja. Ni potrebno, če je kompot sladek. V ohlajeno maso vmešam stepeno sladko smetano. S tole tokrat nisem imela sreče, saj se ni lepo stepla. Dodatkov za trdoto nikoline dodajam.

Ohlajeno torto (priporočljivo čez en dan) narežen na tri dele. Pri tem uporabljam poseben pripomoček z žico, ki mi res olajša delo in mi pomaga narediti ravne kolobarje. Vsako plast namočim s sokom. Mi imamo radi sočno torto.  Nato namažem z nadevom in posujem z narezanimi višnjami. Obvezno vsako prerežem, ker je kljub napisu na kozarcu, da so brez koščič, po navadi v njih še kar nekaj le teh. In ni vredno, da bi si kdo zob zlomil na zabavi. Tretjo plast – pokrov torte tudi namočim, namažem s čisto tanko plastjo smetane, enako robove torte. Le toliko da jo obelim. Nato sledi okraževanje. Po želji.

Svečka* mora biti, magari vsaj ena, da si lahko slavljenec zaželi srečo* in jo upihne.

Naši slavljenki se bo verjetno uresničila, saj ji je uspelo upihniti vseh 18 svečk hkrati.

DSC00127

Brez voščilnice* v stilu pa seveda tudi v naši hiši ne sme biti. K sreči sem imela eno na zalogi, saj sem bila zelo na tesno s časom.

En kos tote je za Oldpunco, recept pa za Mojco.

 

2 comments on “Rojstnodnevna torta – recept in voščilnica

  1. MOJCA
    december 14, 2014

    Ja hvala ti lepa :)) meni papir, Sonji pa kos torte:)))) …Pogled na tvojo torto ….se že vsa tresem od tega, ko mi je cuker padu…s papirjem se to ne da rešit….hallo. Še dobro, da je imel včeraj moj mož rojstni dan, pa je še ostal en labodek (objavim jutri), tako da …uh, sem si rešila življenje.
    Hvala za recept, ga že pišem, Sonji pa dober tek. Lep teden ti želim. Jutri lahko prideš k meni na labodjo farmo. čao

  2. oldpunca
    december 14, 2014

    Hvala za tortico. 🙂 Pa niti kosila mi ni bilo potrebno pojesti. 🙂 Z mojo peko je približno tako, kot s tvojo: stokrat preizkušeno je najbolj “ziher”. 😀 Recept pa zgleda zanimivo.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 14, 2014 by .
