ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Rojstnodnevna torta – happy birthday cake

Po dolgem, dolgem času sem spet privlekla iz zgornjih polic posodo za izdelavo torte. Ta hobi sem pred časom dala na stran, kljub temu, da sem včasih zelo rada in pogosto pekla torte za vse domače prazične priložnosti.

Tokrat smo praznovali 18. rojstni dan naše “tamlade” in brez domače torte* ob tako lepem prazniku* res ne gre. Pa mi je še kar uspela, kljub temu da sem pozabila kupiti eno izmed pomembnih sestavin. Kot večinoma sem tudi tokrat naredila višnjevo.

DSC00130

Malo potegne na modro. Nič čudnega, če pa imam doma samo fante, ampak krasi jo 18 sočnih višenj. Ker pa je veseli december sem dodala še 18 snežink. Ni bila slabega okusa.

Recpt uporabljam že čez 25 let in ni še ni še ponesrečil.

Objavila ga bom, ko bom imela čas, tokrat pa le  dve slikci postopka izdelave.

DSC00119 DSC00120

Torico pa je dobil le tisti, ki je pridno pojedel kosilo.

???????????????????????????????

Ne pozabite na veselodecemberski izziv pri dveh sestričnah, saj vam ponujam dve izzivalni gesli.

4 comments on “Rojstnodnevna torta – happy birthday cake

  1. oldpunca
    december 13, 2014

    Za kos tako lepe in verjamem tudi dobre tortice, bi z veseljem snedla kosilo. 🙂

  2. MOJCA
    december 14, 2014

    Najprej vse najboljše tvoji tamladi (dobra taščica si). Rojstni dan ima pa točno na isti dan kot moj mož, tako da si očitno dobila dobro tamlado k hiši, ker strelčki so fejst ljudje.
    Tortica pa….glede na to, da sem strašno sladkosneda in da mi velikokrat “pade” cuker, ne bi izgubljala besed, bom rekla samo njami njami njami…kile pa gor.
    Recept pa le objavi…taki preizkušeni pridejo vedno prav. Lepo nedeljo ti želim. čao

  3. Tina
    december 15, 2014

    Torta in kosilo sta bila naravnost odlična. Najlepša hvala za vsa presenečenja in hvala obema tudi za današnji obisk. Ne bi si mogla želeti boljše tašče! (:

    • benkoma
      december 15, 2014

      Me veseli, da si vesela, ampak hitro pohvali še tasta, ki je ribe pekel, da ne bo zamire, ha, ha.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 13, 2014 by .
