ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Upanje

Smo v prvem adventnem tednu, ki pomeni pričakovanje in upanje. Izdelane tagce, objavljene v tej objavi, naslavljam z “upanje”, ker sem uporabila TH štampiljko z lepo mislijo, da moramo v sebi vzpodbujati upanje in ne strahu.

DSC00612 ??????????????????????

Brskanje po Tim Holtzovem blogu je v meni prebudilo potrebo po ustvarjanju z njegovimi oz. Rangerjevimi pripomočki. Teh imam kar nekaj na zalogi, od katerih nekateri prej sploh še niso bili uporabljeni. Zbirka pa se mi je povečala še ob dobljeni nagradi konec preteklega leta.

Za tiste, ki se vam bo ljubilo prebrati do konca, pa še opis dela in uporabljenih pripomoičkov.

Delovno površino sem zaščitila z Rangerjevo neleplivo podlago, ki se zelo dobro obnese pri senčenju, saj gobice zelo lepo drsijo po njej in iz nje na papir, ki ga senčimo, hkrati je čudovita podlaga, ki jo lahko uporabimo za neposredno nanašanje in mešanje barv, ter se lahkoma očisti.

Za podlago sem tudi tokrat izbrala papir Cleirfontaine Ledher efekt oz. njihov gladek debelejši papir in jo izrezala z bigz die SIZZIX TIM HOLTZ Alterations Die Movers & Shapers TAG & TIE 657859. Pri tem seveda brez strojčka Sizzix ne gre. Tagece sem razmagnetila z Embossing magic vrečko in jih poštampljala s Tim Holtzovimi štampiljkami Stampers Anonymous Cling Mounted Rubber Stamp Set – Going Somewhere CMS 090 in BITTY GRUNGE CMS 089 ter Joyful song CSM119. To sem naredila z Distress Embossing Ink blazinico, odtise posula s prozornim embossing prahom in prah stopila s toplotno napravo.

Tagec sem nato senčila z Distress Ink blazinicami iz Winter set kolekcije v barvah Ice spruced, Festive berries in Evergreen bought. Pri tem so prej embozirani odtisi ostali nepobarvani. Močno sem posenčila robove. Motiv ure in teksta sem odtisnila z Rangerjevo pigmentno blazinico Adirondack v temno rjavi barvi. Krogci, ki utrjujejo luknjico so pobarvani neposredno z blazinico, enako tudi bel satenast trak v vseh treh barvah, ki sem ga zavezala skozi luknjico tageca.

Srnica je izrezana z 656923 Sizzix Bigz Die – Reindeer Flight by Tim Holtz, preko katere sem odtisnila s štampilko pisave in rjavo blazinico in premazana z Crackle accents. Tale moj severni jelenček* res spodbuja upanje in ga ni strah, tako kot veleva napis pod njim. Snežinka je iz Tim Holtz Bigz Die – Winter Wonder by Sizzix 657003 in premazana z Glossy accents. Izreze so na tagec lepljene s 3D blazinicami. Izdelek sem posnežila še z bleščečim stukturnim snegom.

One comment on “Upanje

  1. Metuljčica
    december 2, 2014

    Kako sem vesela, da si tako lepo opisala postopek in ustvarjalni material. Tudi sama pravim, da so Tim Holtz-ovi pripomočki zakon. Seveda sem v veselodecemberskem pričakovanju. Ta zapis, čudovite fotografije tagov, pa seveda jelenček, ki spodbuja upanje, človeku vlije veselej.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 1, 2014 by .
