ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Orhideje za osemdesetletnico

Po dolgem času sem izdelala voščilnico in ravno tako dolgo časa nisem naredila nobene objave. Po malem pravzaprav kar naprej nekaj ustvarjam, vendar me od začetka maja vleče samo v naravo, v planine, kjer z možem izdelujeva kar velike projekte in se hkrati pripravljava na poletne naskoke na dvatisočeke.

Tale komplet daril, ki so jih dodatno krasile orhideje, izdelane s servetno tehniko, pa si zasluži objavo. Nekako so se mi roke odvadile ustvarjanja, zato sem porabila kar veliko časa, da sem vse izdelala, zavila. Sem pa pri tem pridobila eno izkušnjo in sicer sem najprej notranje dele orhideje pobarvala z barvico ustrezne barve, nato pa jih obdelala s pokajičim Glossy accentom. Pri tem pa se mi je barva spremenila v fluorescentno roza. Groza in morala sem ponovno servetkati in izrezati 16 notranjih delov cveta orhideje. So pa šopki dobili take lepe 3d cvetove, kar se na sliki sicer ne vidi. Ni bilo časa poslikati.

???????????????????????

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

???????????????????????

Slavljenka je bila darila vesela, še posebej spodnjih polstenih copat, ki pa niso moje izdelave, so pa narejeni po naročilu in v stilu darila in so tako cortkani.

Ker starejše ljudi rado zebe, je bilo darilo namenjene ogrevanju naše slavljenke. Dobila je dva termoforja, starejše in modernejše izvedbe, ter tele tople copatke. Dodano je tudi moje ročno izdelano milo. Ena izmed ostalih družin pa je naše darilo lepo dopolnila z raznimi masažnimi kremami, ki spodbujajo cirkulacijo.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on junij 1, 2014 by .
