ArtMBR

…od materiala do izdelka…

V dveh urah do slike na platnu

V okviru Kreativnega tedna z Artom sem se kot spremljevalka moža čisto slučajno udeležila dveurne delavnice in “čisto padla not”.  Nikoli v življenju še nisem slikala na platno niti kam drugam, verjetno pa nazadnje naredila kako risbo pri likovni vzgoji v osnovni šoli pred 35 leti. V enem od nižjih razredov sem imela le ta predmet štirico, vse ostale so bile petice.

Res je bilo na hitro, ampak nekaj sem se naučila, neznansko uživala v družbi “tečajnikov” in Žige Bratuše, nastalo pa je tole, na kar sem izredno ponosna. Odkrila sem, da sem skriti talent (ha, ha), če se ne pokažem ob bok slik nekaterih drugih. Ja eni imajo že kar nekaj izkušen in njihovi izdelki so res umetnine, nastale v dveh urah.

??????????????????????

Škoda, da je Maribor zame vendarle daleč, sicer bi ta kreativni teden veliko bolj izkoristila. Organitzatorjem http://www.bead.si/ kapo dol!!!

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 14, 2014 by .
