ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Pomlad v rumenem

Moj moški že kar nekaj časa  pridno prinaša domov pomladno cvetje. Ker je sonca premalo, sem ga ustvarila kar na mojih izdelkih. Ta vikend sem ustvarjala z različnimi tehnikami, od servetkanja do “pokanja”, z različnimi materiali in različnimi motivi. Iz servetkov sem kradla zajčke, jajčke, metuljčke in rožice. Nastalo je nekaj velikonočnih voščilnic. Tokrat predstvaljam tole, izdelano z dvema Memory box šablonama za jajčko, ki mi jih je priskrbela Marina iz Maveluja.

Jajčka je razpokana s pomočjo posebne štampiljke za ozadje, zgornji del pa pobleščan z Glossy accents in drobnimi bleščicami. Metuljček je izdelan s servetno tehniko in razpokan s Crackle accents-om . To še preden sem ga izrezala s škarjami. Trakec, na katerega sem odtisnila štampiljko, ki mi jo je poklonila Metuljčica, je ročno izrezan. Senčila sem z Distress ink blazinico spiced marmelade. Uporabila sem Clairfontaine ledrast papir. Embossing srajčka pa je ravno ustrezna, da v oval v sredini nalepiš jajčko s 3d blazinicami.

Letos “pokam” da je kar veselje. V ART -u sem pokupila vse barve Facetten lacka. Tokrat sem v barvi sonca izdelala tale okvir v ozadju in jajčko, oboje iz stiropora. Na okvir bo do velike noči še sedel kak zajček ali piščanček, ali pa še kak metuljček.

???????????????????????

Šest voščilnic je skoraj nared, še notranjost moram izdelati. Prikazujem pa še nekaj slik postopka.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

???????????????????????

???????????????????????

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Šajna namesto sonca, ki se skriva za oblaki.

2 comments on “Pomlad v rumenem

  1. Metuljčica
    marec 3, 2014

    Čudovite razpoke, na voščilnicah in ostalih izdelkih. Hvala, da si slikala tudi vmesne faze in prikazala postopek. Tvoj izbor barv je prav poživljajoč, se mi zdi da je sonce pravzaprav posijalo. Čudovita objava, s prelepimi, natančno dodelanimi izdelki, kot sem pri tebi tako in tako že vajena.

  2. Mateja
    marec 3, 2014

    Tako cart voscilnic pa ze dolgo nisem videla. Kar se pa barv tice pa nima komentarja. Itak je pa vse kar je izpod tvojih rok fantazija z podrobno razlago.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on marec 2, 2014 by and tagged , , , .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

