ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Valentinovo

Kupido  letos v naši hiši ni streljal ljubezenskega napoja, ampak viruse. In zadel je ravno mene ter me pribil v posteljo za par dni. Ornik mi jo je zakuhal. Tako sem zelo malo ustvarjala, pa še tisto kar sem, ni ugledalo luči objave. No tale venček pa mi je tako ratal, da ga moram pokazati, pa čeprav se srčki počasi selijo na lička klovnov. Upam, da bodo le-ti uspešno pregnali zimo in prinesli pomlad v deželo in z njim  tako zaželjene tople tople žarke.

Uživala sem ob nastajanju posebnih efektov Facetten lack-a na venčku. Pa tudi brez glossy acentsa ne znam več ustvarjat. Na slikah se še suši.

???????????????????????

Ptičica je ravno tako “poglosana” in posuta s finimi bleščicami.

???????????????????????

One comment on “Valentinovo

  1. Mateja
    marec 3, 2014

    Ti moja ustvarjalka, kk noro dober je pa tale vencek! Super super.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on februar 26, 2014 by .
