ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Tilda z ljubezenskim pisemcem

Tilda je poleg Gorjuss-ke ena izmed mojih najbolj priljubljenih deklic, katerih motive najraje odtiskujem in barvam. Kar nekaj štampiljk imam na zalogi. Tale voščilnica je bila dolgo na vidnem mestu v moji vitrini, tokrat jo tudi objavljam. K temu me je vzpodbudil januarski izziv 2014 Ustvarjalnega dotika, ki vabi k sodelovanju na temo Ljubezen. Na tejle čestitki, ki je pravzaprav ustvarjena z večino pripomočkov, kupljenih ravno v tej trgovinici, je namreč polno ljubezni. Take nedolžne, saj so barve namenoma v nežnejših odtenkih.

tilda

Tildo s pisemcem in rožo sem barvala s Copici. Pri tem pa naletela na težavo in sicer se mi je odtis z Archival Ink blazinico pri stiku z njimi razpackal. Takrat sem šla v akcijo in na spletu našla nasvet, da je za barvanje s Copici najboljša Memento blazinica. Seveda sem bila vesela, da sem jo lahko kupila v Sloveniji. V svoji zalogi imam kar nekaj barv, največ pa uporabljam črno Tuxedo black barvo. Potrjujem izkušnjo, ki sem jo prebrala, res je najboljša, nič se ne packa, tudi če barvaš s Copici kar kmalu po odtisu z njo.

Za izdelavo čestitke, ki jo  prijavljam na Izziv Ustvarjalenga dotika, sem uporabila naslednje, pri njih nabavljene pripomočke: kvadratno čestitko s kuverto, 3D kvadratne blazinice, tekoče lepilo Anitas tacky, tekoče perle Platinum pearl in seveda štampiljko ljubke Tilde, ki je ob pismu polnem nedolžne ljubezni, rahlo zardela.

One comment on “Tilda z ljubezenskim pisemcem

  1. Barbara (Ustvarjalni dotik)
    januar 13, 2014

    Prekrasna nežna čestitka! Zelo lepo si pobarvala odtis, senčenje pa tudi doda lep 3D element embosiranemu papirju.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 12, 2014 by .
