ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Retro Christmas

Močno so me srbeli prsti, da bi čimprej preizkusila enega izmed za nagrado Ranger pri Beadsi-ju dobljenega pripomočka. V mislih imam komplet štampiljk in šablon Sizzix 659377 iz Tim Holtzove serije Alterations. Ker odtise vedno rada izrezujem, so takšni kompleti zakon.

Tokrat sem želela veliko bleščanja, zato sem uporabila bleščeče embossing prahe in tekoče perlice. Tudi uporabljeni trakovi so se morali svetiti.

Prva voščilnica je seveda še v vijolični barvi v kombinaciji s srebrno. Odločila sem se, da s to voščilnico naredim še nekaj gužve na CRAFT-alnici in se prijavim na njen 98. izziv Božični čas, v katrem seveda ne sme manjkati Božička. Velikokrat se oglasim na tem blogu in občudujem izdelke ter dobivam navdihe.

Po dolgem času sem naredila voščilnico tudi v klasičnih barvah. Slikana pri dnevni svetlobi se sicer ne sveti v svem svojem siju, se pa bolje vidi 3D efekt, saj sem izreze na podlago lepila s 3D lepilnimi blazinicami.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Podlago sem posebej “dodelala”. Najprej sem ledene sveče in snežinke izdelala z embossing srajčkama  (spet TH Alteration). Nato sem reliefe povaljčkala z embosssing blazinico in jih posula z belim svetlečim embbossing prahom in ga s toplotno pištolo stopila na podlago.

??????????????????????? ???????????????????????

Tu so prikazani vsi uporabljeni pripomočki.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Nadalje sem z emb. blazinico namazala robove in jih posula s srebrnim oz. zlatim emb. prahom, ter pogrela.

???????????????????????

Motive iz omenjenega kompleta sem izdelala z barvnim emb. prahom (vijola zlat, srebrn) ali prozornim preko odtisa, narejenega z blazinico (zelen). Izrezovanje s prilegajočimi šablonami je uživanje, zahteva pa malo natančnosti in tu pa tam pomoč selotejpa.

???????????????????????

Takole pa se šajnata voščilnici ob umetni svetlobi. Sem se kar nadelala z njimi.

???????????????????????

Večina uporabljenih pripomočkov je Rangerjevih oz, je imel pri izdelavi le teh kaj prstov vmes TH. Enstavno gredo motivi, barve in materiali skupaj.

 

8 comments on “Retro Christmas

  1. Metuljčica
    januar 5, 2014

    Draga sestrična. Ravnokar sem pregledala vse tvoje čudovite objave in seveda sem se spomnila “starih časov”, ko sva gipsali kot nori in to je preprosto treba ponoviti. Seveda sem vsa navdušena nad objavo angelčkov in 3d obeskov. Komaj čakam obljubljene delavnice. Resnično si asica in pri teh čudovitih in natančnih navodilih resnično ni moč zaspati, se mi zdi, da bi najrajši pobrskala med pripomočki, če je še kje kakšen zavojček gipsa……….Hvala za navdih in da si mi osvežila spomin.
    Voščilnica z dedkom Mrazom, pa je fenomenalna in zame že zmagovalka. Čudovito si izkoristila zasluženo darilo. Vedno pokukam k tvojim objavam in se ti zahvaljujem za čudovite tutoriale.

    • benkoma
      januar 5, 2014

      Hvala, hvala za vse napisano. Torej rabiva samo gips in en dan za naju, pa bova spet med nebeškimi bitji.

  2. Ne-Ja
    januar 6, 2014

    Tole je pa super izpadlo :). Zanimiva ideja.

    LP,
    Jerneja

  3. Janja
    januar 7, 2014

    Zelo so lepe.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

  4. Klara
    januar 8, 2014

    Krasno si uporabila Rangerjeve Retro izdelke in vse čestitke za zavidljivo in zasluženo nagrado. Tvoj snežakec je res vreden vsega občudovanja in pohvale… kot tudi tokratne voščilnice. Verjamem, da je bilo veliko dela. Super so. :))

  5. Andreja L.
    januar 13, 2014

    Zelo lepe voščilnice so nastale :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

  6. Simona
    januar 14, 2014

    Lepe voščilnice si ustvarila 🙂 super ideja s snežinkami in ledom.

  7. Pingback: Božično veselje | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 5, 2014 by .
