ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Doma oblikovano milo – Soap making 4 – novi kalupi

Že od poletja dalje sem postopoma izdelovala mila. Ker so bila pri roki, jih je precej šlo za obdarovanja že pred prazniki. Ker imam res veliko sorodnikov in prijateljev, pa tudi doma gre “za med” po njih, sem mi je zgodilo, da mi jih je za skupino najdražjih zmanjkalo in sem morala ponovno vlivati.

Mila sem podarjala sama, ali pa v kompletu z ustreznimi brisačkami.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Za fante modre z morskim vonjem

ali rumeno ornžne z vonjem limone ali pomaranče.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Že kar nekaj časa nazaj sem nabavila nove kalupe pri Oraganici. Preizkusila sem tudi posebno mico. Nad pregrešno dragim silikonskim kalupom, iz katerega se sicer enostavno sleče strjeno milo, sem bila rahlo razočarana, saj se je razlezel, poleg tega pa je milo “zapotegnjeno”. Malo sem izboljšala zadevo z gumicami, ki sem jih nadela okrog kalupa, spodaj pa sem eno stran rahlo podložila.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Trda dva kalupa sta praktična, saj lahko z njima vlijem po več mil hkrati. Pred iztiskanjem iz njih jih postavim za nekaj časa v hladilnik.

Ja kaj pa drugega kot napis Lavender. Za dekleta ali fante.

???????????????????????

Pri tej oljčni pa sem uporabila tudi zlat prah, imenovan mica. Je učinkovit in lepo pride.

???????????????????????

Tole milo pa je nastalo iz silikonskega kalupa:

No tole pa je zadnja žajfopeka. Mila z napisi so vlita v kalupe iz silikona, ki sem jih pred kratkim kupila v ARTu v Celju, od koder so tudi barve in vonji , ki sem jih uporabila pri izdelavi mil.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Že danes se mi je kupček spraznil za en lep ženski hrbet, ki je namenjen sinovemu prijatelju ob njegovem glasbenem koncertu. Želvica v turkizni barvi pa je odkorakala k prijateljičinemu sinu, hčerka je dobila manjši srček. Prijateljica izdeluje mila na drugačen način, z olji, lugi in ne vem še s čim. Obljubljeno imam delavnico. Komaj čakam.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 4, 2014 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

