ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Angelčki – Angels

Brez angelčkov ne gre. Ne v nebesih, ne na zemji. So beli, so zlati, so pisani. So v cerkvah, so na prodajnih policah, na voščilnicah. Imajo imena ali so preprosto – angeli. So v pesmih in na slikah. Najbolj so bleščeči v božičnem času. Tudi jaz jih imam veliko.

Lani sem kupila kalup Hobby FUn 2002 035 in ga tako dodala v svojo številno zbirko kalupov. Kot vedno sem tudi tokrat vlivala s keramičnim gipsom in nastali so tile nebeški lepotci:

V raznih barvah. Najtežje jim je pobarvati obraz, še posebej oči. Meni je to delo s čopičem in akrilno barvo kar težavno. Ampak brez oči res ne gre.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Rožnata je bila moja lanska novoletna barva.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Zelena bo borda naslednje leto.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Lepo polakirani se sušijo na steni.

???????????????????????

Takole pa so krasili lansko smrečico, ki je bila s scrapbookovskim pridihom.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on januar 2, 2014 by .
