ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Silvesterska objava

Neprijeten dogodek je v naši družini povzročil, da smo začasno prestavili začetek pripave praznične večerje.

Da mi čas, ko čakam svoje najdražje, hitreje mine, pripravljam tole, zadnje letošnjo objavo. Saj ne vem, ali naj si želim, da to leto, ki je zaznamovano kar z nekaj grenkih izkušenj, čimprej mine, ali naj se bojim, da drugo leto prinese še slabše. Presneta kriza na vsakem koraku. Nimam več moči, da bi se vedno znova in znova prepričevala, da moram biti optimistična.

Kar sem zapisala v moje letošnje voščilnice, kar 59 sem jih poslala, je bilo iskreno in iskreno želim tudi vsem, ki se boste ustavili na tej objavi.

Želje so bile odtisnjene s štampiljko, ki sem jo kupila pri Ustvarjalnem dotiku.

Objavljam pa tudi voščilnico, ki je letos pri meni zmagovalka. V center izreze, izdelane s Sizzixovo šablono, sem postavila odtise s štampilkami Vive decor. Odtisi so osveženi s prozornim embossing prahom.

???????????????????????

Vsem, tudi sebi, želim v naslednjem letu, ki že trka na vrata, sreče in miru in uživanja v lepih stvareh, tudi v ustvarjanju.

2 comments on “Silvesterska objava

  1. Mateja
    januar 2, 2014

    Pa saj tvoji ustvarjalnosti ni konca. Ne morem verjet, kakšne umetnine nastajajo pod tvojimi rokami. Naj ti idej in volje tudi v letu, ki je pred nam, ne zmanjka. Z užitkom preberem vsako tvojo objavo.

    • benkoma
      januar 2, 2014

      Mateja, hvala. Kar pripravi se, še veliko, veliko imam na zalogi.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 31, 2013 by .
