ArtMBR

…od materiala do izdelka…

NL 14-11 SCRB Veseli december in 3. adventna nedelja

Vsako leto čas hitreje teče, le še polovico decembra nam je ostalo za uživanje radosti, ki jih ponuja. Čisto premalo mi je odmerjeno za ustvarjanje, pa toliko lepih pripomočkov, predvsem pa želje po igranju z njimi imam. Kljub ostalim obveznostim čez vikend sem se odločila, da preizkusim nekaj njih, ki sem jih prejšnjo soboto, ob čudovitem, nakupovalno sprehajalnem izletu po okrašeni Ljubljani, nakupila v Rayherju na Mali ulici.

???????????????????????

Na tejle scrapbook strani sem prvič uporabila Sizixove velike črke in številke – 657837 iz TH serije Alterations. Tako lepo steklene jih naredi Rangerjev Glossy Accents. Podlaga je izdelana s štampilko Viva Decor. Tako lepe bunčice izrežejo Memorry box šablonce. Uporabila sem Memento Grape jelly blazinico za odtise, senčenje in valjčkanje.

Današnjo tretjo adventno nedeljo je poleg  svečk na venčku ožarela še posebna SCRB stran.

Tudi ta ima prižgane tri svečke. Mislim, da so šablone za vejice božjega lesa, svečke in bunčice vse od Mariaanne Design. Za bleščanje, ki ga mora biti čedalje več, so mi pomagale tudi Rangerjeve tekoče perlice.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Moj plan ustvarjanja je bil mnogo večji, ampak se bom kar zavlekla v posteljo in večer zaključila s kakim dobrim filmom. Čajna svečka na venčku gori le še ena, še nekaj sekund, kar pomeni, da je res treba spančkat, jutri je nov delovni dan.

V tem zadnjem adventnem tednu pa upam, da nam bo nasulo kaj snega.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 15, 2013 by .
