ArtMBR

…od materiala do izdelka…

NL 14-8 Merry Christmas voščilnica

Letos mi gre za nohte s časom. Lansko leto sem se bolj držala priporočila pošte, naj voščilnice oddamo pravočasno. Ni časa za več projektov hkrati. Danes mi je uspelo na kupček dodati 6 takih voščilnic.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Ko sem kupila šablono Cheery Lynn sem zmotno mislila, kako bom hito naredila voščilnico s pomočjo te izreze. Pa sem se krepko uštela. Največ preglavic mi je povzročilo lepljenje izreze z veliko detajli na podlago. Uporabila sem Rangerjev Glossy Accents. Problem je bil v poravnanju izreze na podlago. Največji barvni efekt sem dosegla pri uporabi dveh najbolj kontrastnih barv papirja. Uporabila sem svetleč papir v barvi lavande, ki sem ga kupila v Levčku v Ljubljani in šeleshamer temno vijolične barve.

Ker se mi je voščilnica kljub svetleči izrezi zdela rahlo dolgočasna, sem dodala še eno izsekano snežinko in kamenček v vijola barvi in jo popikala z Rangerjevimi tekočimi perlicami White opal.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Osnovo voščilnice sem izdelala sama iz ledrastega belega papirja Clairfontaine in jo po robovih senčila z Memento Grape jelly blazinico.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 8, 2013 by .
