ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Miklavž

Tudi letos smo “nastavili” prvemu dobremu možu v decembru. Miklavž ima v naši širši družini največjo tradicijo. Namesto napisov na listke sem že lani izdelala posebne imenkote in kupila posebne krožnike s slikovitimi motivi.

Lani sem izdelala tudi posebne čestitke, ki sem jih poslala le nekaterim izbrancem, ena pa je bila  na sredini pogrnjene mize namenjena moji družini. Čestitko in imenkote sem izdelala s servetno tehniko.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Miklavž tudi letos našega doma ni zgrešil in tudi tokrat ni prinesel šibe.

One comment on “Miklavž

  1. Pingback: Miklavž 2015 | ArtMBR

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 7, 2013 by .
