ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Božične in novoletne znamke

contentimage_21894_280_0

Menda so slovenske znamke ene izmed najlepših. Tako sem prebrala v enem izmed člankov na to temo. Mene zbiranje znamk navdušuje že kar nekaj let. Najprej sva s sinom urejala njegov album, potem pa ga je malo minila tozadevna strast in sem nadaljevala sama. Pa sem si enkrat rekla, zakaj nebi imela raje svoj album in vanj shranjevala te miniaturne sličice. Od takrat naprej imamo pravzaprav v družini vsak svoj album. Največ časa z zbiranjem pa porabim verjetno jaz.

Moja današnja objava se tega mojega hobija dotika le toliko, da pokažem nakup letošnjih prazničnih znamk, od katerih me je najbolj razveselila ravno tale nostalgična in sicer tako s temo, kot z barvo, saj je v stilu moje letošnje čestitkomanije in celotne praznične dekoracije. Žal je njena vrednost za večino mojih čestitk premajhna in moram na kuverte lepiti znamke vrednosti C.

Pošta Slovenije izda skoraj vsako leto kakšno božično in kakšno novoletno znamko. Letos je izdala kar štiri. Vse so v potrebnem številu za napolnitev albumov že varno pri meni doma. Za lepljenje pri odpremi letošnjih voščilnic pa jih bom morala dokupiti še kar zajeten kupček.

Upam, da bo prispela katera od teh tudi na pismu meni in s čim lepšim žigom pošte, saj takšno, uporabljeno, veliko raje vložim v svojo zbirko, sploh, če jo pošta ne poštamplja prav “nevzgravžno”. Včasih se mi kar srce para, ko vidim, kaj naredijo s temi lepimi miniaturnimi sličicami. Še bolj pa me boli srce ob misli, da jih ogromno roma v koš.

Pošta Slovenije ima krasno spletno stran: http://www.posta.si/postne-znamke/534,  kjer so prikazane vse znamke, ki jih je izdala samostojna Slovenija in sicer po letih in z opisom vseh pomembnih podatkov za filateliste in ostale, ki jih to zanima. Na podlagi te razpredelnice sem tudi jaz zložila svojo zbirko Božično novoletnih znamk.

???????????????????????

Ne, čisto vseh, ki jih je izdala pošta, mi ni uspelo zbrati, čeprav sem nekaj kompletov po tej temi tudi kupila. Nekaj pri pošti, nekaj naključno v neki trgovini s spominki. Toliko zagrižena filatelistka pa nisem, da bi za vsako ceno skušala poiskati na kaki Bolhi ali na kak drug način. Morda bom kdaj kam poslala kak seznam manjkajočih.

Znamka, ki jo imam vloženo kar v petetih kosih, je znamka, ki ima pri meni izredno veliko vrednost, saj je na njej motiv Gasparijeve ilustracije razglednice, Slovenci pri jaslicah. Gasparijeve razglednice, pa so že tema za kako drugo objavo.

contentimage_8610_280_0

Morda koga s to objavo vzpodbudim, da ob nakupu ali prejemu znamke pozorno pogleda njeno vsebino in se poda na zanimivo raziskovanje njenega nastanka. Da bi pa koga vzpodbudila, da namesto meni manj všečnega voščila na elektronski način, pošlje svojcu ali prijatelju razglednico z znamko, pa so verjetno le pobožne želje.

One comment on “Božične in novoletne znamke

  1. Jan
    december 8, 2013

    Res lepe znamke!

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 4, 2013 by .
