ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Sivkin liker za mrzle zimske dni

 

Včeraj sem za pravo decembersko vzdušje poskrbela z vonjem po piškotih.

Tudi danes sem prižgala čajno svečko na adventnem venčku in vanjo kapnila nekaj kapljic eteričnega olja sivke.  Še bolj je po sivki zadišalo, ko sem pripravljala Sivkin liker. Prva runda, ki je bila pripravljena septembra, je že zdavnaj izhlapela, tako, da sem danes na novo napolnila steklenice.

Recept sem našla na http://www.velikan.net/recepti-za-likerje/

Sivkin liker

Potrebujemo
– 6 žlic cvetnih listov posušene sivke
– 5 dl 80% vodke
– 2 dl sladkornega sirupa

Katero vodko sem uporabila, je razvidno na sliki. Sladkorni sirup sem naredila v razmerju 2:1 (voda:sladkor).

Flaško sem okrasila po scrapbookovsko.

Na zdravje.

One comment on “Sivkin liker za mrzle zimske dni

  1. Metuljčica
    december 2, 2013

    Liker je resnično dober, lahko potrdim, ker sem bila zraven že pri septemberski izhlapitvi. Hvala za recepte, zdaj pa na peko in v akcijo z likerčki.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 2, 2013 by .
