ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Prvi december – prva adventna nedelja- prva prižgana svečka na adventnem venčku in piškoti

Čisto prehitro je prišel december, pa vendarle se ga veselimo, saj je Veseli. Lepo se je poklopilo na prvo adventno nedeljo, ko je prav, da začnemo prižigati svečke.

Prva je prižgana na mojem scrapbook adventnem venčku, ki je že nekaj časa čakal, da začne služiti svojemu namenu.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Veselo bomo prižigali sveče in netili iskrice v očeh, ter čakali na prvi sneg. Na Gorenjskem so ga že dočakali.

???????????????????????

Pričarajmo si toploto tudi v naših srčkih in popestrimo si dneve v pričakovanju Božiča in novega leta. Začnimo že danes.

Danes je bila na mizi praznična pojedina kuharskega mojstra mojega moža – polnjeni zajček. Jaz sem svoje posladkala z danes pečenimi limonovimi piškotki. Padla pa je tudi ena buteljka na varno vožnjo našega novo pečenega šoferja. On seveda ni pil.

Še recept: 21 dkg masla, 2 jajci, 1 rumenjak, sok in lupina polovica limone (najbolje bio), 18 dkg sladkorja, 42 dkg moke, presejane z 1 pecilnim praškom.

Maslo, jajca,in sladkor penasto umešamo, dodamo limono z nastrgano lupinico. Dodamo moko in na hitro zmešamo. Jaz sem vse do tu naredila z mikserjem. Testo sem razvaljala na pomokano površino, oblikovala piškote z modelčki, jih položila na pločevinaste pekače in  spekla. Tisti, ki zgledajo malo preveč pečeni so najboljši. Pred serviranjem sem jih posula s sladkornim prahom. Groza, skoraj vse smo že pojedli. Še dobro, da em jih nekaj takoj skrila v skrinjo za hude čase.

One comment on “Prvi december – prva adventna nedelja- prva prižgana svečka na adventnem venčku in piškoti

  1. Metuljčica
    december 2, 2013

    Še dobro, da sva pravi čas začeli snežiti. Sem prav čakala na objavo venčka, saj me je prav zanimalo kako si si zamislala postavitev. Čudovit venček, kot vedno.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on december 1, 2013 by .
