ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Novoletna obešanka NL 14-5 – Christmas garland

Počasi napredujem s pripravami na okraševanje v veselem decembru, ki bo letos pri nas v lavanda barvah. Bodo že morali domači potrpeti, da me mine obsedenost  s sivko. Za izdelavo 26 obloženih smrečič sem uporabila izreze za smrečico, ki sem jih potem embosirala s srajčko in  pobelila z belo blazinico.Tri različne novoletne šablone sem uporabila za izdelavo obeskov. Te sem pobleščala z blešicami v lepilu. Napis sem izdelala s štampiljkami in sicer z vijoličnim embossing prahom. Črke so izdelane na posebnem izrezu v obliki tageca. Skozi preluknjan tagec in hkrati skozi luknjico na obesku in skozi preluknjano smrečico  sem potisnila razcepko. Ker mi je snežink zmanjkalo, sem končala kar s srčki. Verjetno bom razcepke še malo pomešala.

???????????????????????

??????????????????????

Še smrečice na vrhu preluknjam, napeljem vrvico in obešanka bo pripravljena, da jo obesim. Kmalu.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 16, 2013 by .
