ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Novoletna voščilnica – NL 14-1 Škorenjček

Tudi letos sem dovolj zgodaj začela ustvarjati novoletne (v nadaljevanju NL) voščilnice, z namenom, da jih bom ob pravem času izdelala dovolj za svoje sorodnike in prijatelje in da jih bom pravočasno odpremila. Po prvem vzorcu sem jih izdelala 10 kosov. Poleg tega, da sva z Metuljčico nekega lepega ustvarjalnega dne izdelali serijo snežink za venčke in drugo NL okrasitev, ter da imam izdelan že adventni venček (vse bom še objavila), pa je ustvarjanje čestitk popolnoma zastalo. Ves prosti čas sem namreč porabila za dekoracijo praznovanja. Objavo na to temo moram napraviti tudi po nalogu Metuljčice, vendar…. prosim, počakaj, da pridem najprej k sebi.

Po vrsti torej. Najprej objavljam tole voščilnico.

Če koga zanima, koliko sem jih izdelala in kakšen je postopek izdelave ter katere pripomočke sem pri tem uporabila, pa vse to tokrat predstavljam kar v sliki, za besedilo namreč ni časa. Če seveda ne boste obupali, preden pridete do konca.

??????????????????????? ??????????????????????? ?????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????? ??????????????????????????????????????????????

Voščilnica je plod uporabe na sliki prikazanih  pripomočkov, ustvarjenih s strani različnih proizvajalcev in kupljenih pri različnih, čezdalje bolje založenih slovenskih prodajalcih scrapbooking pripomočkov, kot so Art CE, Beadsi, Ustvarjalni dotik, Memories, Mavelu.

Najbolj me veseli, da se na našem trgu pojavljajo tudi slovenski proizvodi za papirčkanje, kot je na primer napis na voščilnici in sicer pod blagovno znamko Beadsi-ja.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on november 14, 2013 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

