ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Cheery Lynn šablone

Če sem se jim lahko nekako uprla, ko sem jih gledala na Beadsi. si spletni trgovini, pa nisem mogla mimo njih v Artovi trgovini v Celju. In tako je šlo z menoj nekaj Cheery Lynn šablon, ki sem jih tudi takoj preiskusila.

Trenutno sem sicer polno zaposlena z izdelavo dekoracije za 60 let (objava sledi po fešti), tako, da  končnih nimam časa izdelati. Objavljam polizdelke z namenom, da napišem nekaj izkušenj pri izrezovanju z njimi. Meni so to nove šablone in bo treba nekaj kilometrine za lepo in popolno izdelavo.

 ???????????????????????

Prva izkušnja – težava:

Nekatere šablonice je potrebno pri izrezovanju kar nekajkrat peljati skozi mašino, tako na primer FRM 140 – Fionas Magic Window. Pomagati si je potrebno še s kakšnim dodatkom peki papirja ali kakega drugega, odvisno od vrste mašine. Potem pa je potrebno še veliko ročnega “pikanja” – potiskanja drobnih delcev iz izdelka z iglo. Vesela bom, če katera objavi še kakšno pametno rešitev za popolno izdelavo s takšnimi “problematičnimi” šablonami. Morda bom na katero že objavljeno še naletela.

Druga izkušnja:

Nekateri motivi imajo tudi šablono za izdelavo ozadja (Angel Wings) , ki pa so v polovični velikosti. Kar nekaj časa sem rabila, da sem ” si prišla gor”, pa še to s pomočjo tutoriala na spletu, da se celotno ozadje izdela tako, da ga uporabiš preko prepognjenega papirja. Šablono po dolžini postaviš tik ob rob prepogiba. Primer DL223 – Lace Christmas tree. Seveda je navodilo, sicer v angleščini, priloženo tudi v paketku. Za določene projekte (3D), pa pride prav tudi polovička.

Zahvaljujem se vsem ustvarjalkam, ki objavijo kakršna koli navodila pri uporabi pripomočkov, moram priznati, da jih kljub dolgoletnim izkušnjam pri papirčkanju vedno znova in znova potrebujem. Enako velja tudi za ideje.

.

Pa prijetno ustvarjanje.

D)

3 comments on “Cheery Lynn šablone

  1. Metuljčica
    oktober 28, 2013

    Ja, tudi sama se strinjam, da je lepo združiti iskušnje, kar je pravzaprav pri nama že kar v navadi. Super je imeti nekoga, ki ga lahko prosiš za mnenje in potem z ustvarjalnim klepetanjem prihajajo nove in nove ideje. Hvala, da z nami deliš svoje iskušnje in se vedno tako lepo potrudiš in prikažeš postopke svojih čudovitih unikatnih, ter natančnih izdelkov. Šablonice so naravnost fantastične in ob prvi priliki pohitim v Art.

  2. Primož
    november 12, 2013

    Sem že veselim in sem čisto neučakan z našo decembrsko dekoracijo stanovanja. 🙂

  3. Metuljčica
    november 12, 2013

    Sporočam ti, da so na poti v Art podloge, ki so namenjene boljšemu izrezovanju Cheery Lynn šablon. Sem naročila za obe.
    Lep dan.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on oktober 28, 2013 by .
