ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Velika rozeta iz papirja – navodilo – big paper rosette- tutorial

Zadolžena sem za dekoracijo prostora za svečani dogodek. Veliki prostori so glede tega vedno problem, ker se vse tako porazgubi in če želiš efekt, moraš izdelati kaj resnično velikega. Jaz se ta problem že za svoje praznovanje rešila z velikimi rozetami.  Takrat sem jih zlagala – prepogibala “na roke” in je bilo kar  zoprno. No sedaj imam score pal napravo in ročno delo je veliko lažje.

Kako sem izdelala tole lepotičko? Potrebujem jih vsaj 6 kosov.

Rozeta 

Uporabila sem Fabriano Tiziano barvni pastel papir iz ARTA 160g/m 65X55 cm. Ta je malo bolj tanek in mehak šeleshamer in se še lepo prepogiba.

Vzdolž daljše stranice sem odmerila 35 cm. Rozetka bi bila sicer lepša pri kakih 30 cm, ker bi bila bolj gosta, vendar jaz rabim pač večjo. Izdelan trak ima dimenzijo 35x65cm. Na obeh straneh sem z robnim luknjačem izrezala vzorček. Na score palu sem delala utore vsake 3/4 inče. Rožice so takšne, da ni moteče, ker utori niso ravno med rožicami. Ostanek sem odrezala s škarjami in nato prepogibala.

Na obeh straneh sem do polovice dolžine odrezala en pregib. Na preostalo polovico čisto ob zunanjih robovih sem nalepila obojestransko lepilo. Stisnjeno harmoniko sem na polovico prepognila in zalepila, začenši na zunajem robu. Tukaj šteje natančnost in spretnost. Vzdolž harmonike je potrebno lepo poravnati z zgorjim robom. Vse opisano je težje pri debelejšem papirju.
SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA
Če se po zunanjem krogu stika ne prekrivata lepo, odrezati spodnje ležeči del. Paziti, da to naredimo pri obeh koncih na spodnji strani rozete. Na sredini rozete nastaneta dve luknjici, skozi kateri zavežeš ploščat trak in na narobni strani tesno zavežeš. Na sprednji ploščati del nalepiš poljubni zaključek rozete.
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Za obešanje narediš zankico na hrbtni strani rozete. Jaz sem jo sedaj naredila na leplenih stikih, vendar bi bilo bolje pravokotno nanje. Pri tem najprej trak nalepiš na obojestransko lepilo, preko njega pa še navadno lepilo. To mora biti dovolj močno, da nosi celo rozetko.

Rozetko bom samo še posenčila. Zaključni krog in motiv pa že razkrivata temo, na katero bo narejena vsa dekoracija. Izdelano je s kovinskimi šablonicami in z big shotom.
To navodilo je narejeno na željo Metuljčice. http://metuljcica-ustvarja.blogspot.com/, ki bo tudi naredila preizkus natančnosti navodila

2 comments on “Velika rozeta iz papirja – navodilo – big paper rosette- tutorial

  1. Vladka
    oktober 15, 2013

    Krasna je in zelo lepo bodo okrasile prostor.

  2. Primož
    november 12, 2013

    Podobne rozete si izdelala za najin rojstni dan in res odlično okrasijo prostor.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on oktober 13, 2013 by .
