ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Sončnice – servetna tehnika in gips

Vzrok oz. navdih mojega ustvarjanja je bil bližajoči se rojstni dan moje drage sestrične. Ker vem, da ima rada sončnice, mi izbira motiva ni delala nobenih težav. Mate-rial sem imela doma: papirnate servetke, gips in kalupi za vlivanje.

Servetna tehnika je od vseh tehnik najbolj enostavna, jaz sem jo že mnogokrat uporabila. Kadar izrezujem motiv šele po prenosu na podlago, ločim pobarvano plast serveta v celoti in mi ostali dve plasti (ali ena) ostaneta za primarni namen servetke, torej za bisanje. V kolikor potrebujem drobne detalje, ki jih najprej izrezujem iz serveta in nato lepim na podlago, se lažje izrezuje detajl z vsemi tremi sloji. Tokrat sem bila lahko varčna in ker sem potrebovala večje enote, sem servetek “olupila”in ga na papir nalikala.

Na likalno desko sem položila nekaj časopisnega papirja, nanj položila papir za osnovo, nato plast gospodinjske vrečke, ki je la kak mm večja od motiva in nato položila  olupljen servetek. Vse to sem polikala preko peki papirja. V primerjavi z lepljenjem servetka s pomočjo raznih medijev, je rezultat likanja vedno brez zračnih mehurčkov, pa še tako lepo se sveti. Tudi izrezovanje detajlov je meni pri tem lažje. Tokrat sem eno sončnico izrezala in jo na 3D način prilepila na osnovno. Za izdelavo čebelice sem uporabila štampiljko.

Za izdelavo svečnika in srčka (da bo slavljenki vedno toplo pri srcu) sem uporabila kalupe, keramični gips in akrilne barve ter lak. Svečka je tokrat kupljena, čeprav bi jo znala narediti tudi sama.

Notranjost voščilnice zapolnjuje žepek, v katerega sta zataknjena dva tegeca. Vse ozaljšano z ostanki servetka.

???????????????????????

Z vsemi željami in še nekaj mojimi izdelki so sončnice v posebej lepo zaviti škatli že varno prispele k slavljenki.

???????????????????????

Poseben užitek je ustvarjati za osebo, ki ti je tako zelo pri srcu, kot je meni Metuljčica.

2 comments on “Sončnice – servetna tehnika in gips

  1. Metuljčica
    julij 8, 2013

    Sestrična moja zlata, lepa ti hvala. Tvoje sončnične dekoracije na mojem sodu za zunanjo dekoracijo in notranja v kotičku kjer si privoščim jutranjo kavico v lavanda stilu me spominjajo nate, ki si mi pravtako zelo pri srcu.

  2. Primož
    julij 17, 2013

    bravo za tole barvno kombinacijo! 🙂

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on julij 7, 2013 by .
