ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Doma oblikovano milo – soap making 3

Končno je prišla na vrsto obljubljena objava zavijanja doma oblikovanih mil. Poskusila sem s toplim zavijanjem z živilsko folijo, vendar mi ni uspelo. Mila sem zato le enostavno zavila v prozorno kuhinsko folijo in pri tem poskusila vsaj iz sprednje strani iztisniti čimveč zraka in da se je folija čimbolj prilegla milu. Na zadnji strani sem odrezala odvečno folijo. Pri ravnih oblikah je seveda izgled lahko lepši.

???????????????????????

Moj cilj je bil pustiti vidnega čimveč mila, zato sem za dekoracijo dodala le vrvico (Gorjuss), in ročno izdelano etiketo z napisom, kar so mi omogočili moji propimočki za papirno ustvarjanje: Just rite sistem  in barvne blazinice za napis in senčenje ter ustrezna šablona za izrezovanje Spellbinders. Ker so moja mila namenjena obdarovanju, bom lahko o sestavinah obdarovanca poučila kar sama.

???????????????????????

???????????????????????

Da so moja prva mila z barvo in vonjem sivke-lavande, ni naklučje. Zdi se mi, da kar živim, me rastlina navdušuje, z vsemi svojimi lastnostmi. Spominja me na morje, na letos obiskano Toskano in na Provanso, ki bo verjetno ena mojih prvih bodočih potovalni destinacij, na parfume…. Doma imam veliko predmetov, ki so v barvi ali vonju te cvetice, ki je tudi opevana v marsikateri pesmi.

Lavanda me spominja tudi na ustvarjanje z  Metuljčico. Nekaj let nazaj je imelo najino skupno izdelovanje voščilnic in okrasitev za novo leto rdečo nit ravno v barvah in vonju lavande. Bilo je leto, ko je bila tudi moja smrečica odeta v vijola barve. Metuljčica pa je na božično drevo obesila dišeče srčke z doma pridelano lavando. Če bo čas, bom kaj od tega objavila.

Objavo zaključujem z napovedjo, da z izdelavo mil še nisem zaključila. V mislih pa imam tudi izdelavo vočilnice s pridihom sivke.

3 comments on “Doma oblikovano milo – soap making 3

  1. Metuljčica
    junij 17, 2013

    Prav do sem je zadišalo in mila si čudovito zavila. Just rite sistem zapisa prav pristaja na tvojo idejo zavijanja. Ja, najino okraševanje je bilo nepozabno. Ni čudno, da sva spet pri vijola in pri sivki, pa naj bo poleti ali pozimi, njen vonj pomirja in je vedno dobrodošel.

  2. Davorka
    oktober 13, 2013

    zelo izvirno zavito,mene pa zanima ,kje se da nabavit Just rite sistem zapis =)Hvala

    • benkoma
      oktober 13, 2013

      V SLO sistem prodaja samo trgovina Memories, kjer sem jaz nabavila vse svoje prve ustvarjalne pripomočke. Osnovno, kar potrebuješ so ustrezne črke in držalo- ustrezno črkam, na katero zlagaš te črke. Navodila, primere najdeš na strani proizvajalca. Zamudna zadeva, zahteva malo vaje, ampak efekt čudovit. Hvala za obisk in komentar.

      http://www.memories.si/

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on junij 15, 2013 by .
