ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Doma oblikovano milo- soap making 2

V prejšnji objavi sem nakazala, kaj bo danes nastalo izpod mojih rok.  Pokazala sem polizdelek. Ker me je čakala cela gora gospodinjskih opravil, se je milo medtem lepo strdilo in lahko pokažem tudi končni izdelek. Še preden na kratko opišem in prikažem moj postopek, pa bi še malo razmišljala o tem, ali sem izdelala domače milo. Po mojem je moja zasluga le njegovo oblikovanje, saj sem milo pravzaprav le pretopila, ga obarvala, odišavila, razrezala. Meni ” domače milo “pomeni nekaj drugega. Prvih navdih, da se lotim tudi tega ustvarjalenga področja, mi je bilo pravzaprav oblikovanje, pri katerem nikoli ne veš, kaj bo prišlo ven. Pri teh zadevah sem včasih strašansko navdušena, včasih pa si rečem:”eh, kar nekaj”. Velikokrat potem poskusim znova in znova, dokler “ne rata”.

Ker naj bi bili pripomočki brez nepotrebnih kemikalij, pa so izdelki uporabni, zdravju in okolju prijazni, kar je dodaten razlog, da sem v trgovini pustila toliko denarja. Pri brskanju raznih navodil in idej po spletu pa sem se o milu veliko naučila in sedaj samo še spraznimo obstoječe tekoče kemikalije in jih zamenjamo z mojimi izdelki. V ta namen se je vredno držati navodil in paziti, da osnove ne pregrejemo, da nam torej zavre.

Pri današnji izdelavi sem naredila preiskus z uporabo kupljenega trdega mila iz naravnega sivkinega olja in glicerinske osnove.

Trdo milo sem želela  narezati na trakove, a se je tako simpatično razdrobilo v trakove nepravilnih oblik. V mikrovalovki sem stopila nekaj kock glicerina, ga rahlo pobarvala z vijolično barvo, odišavila z vonjem sivke in ga vlila približno 1/2 cm v kalup. Vanj sem položila palčke, zalila s preostankom tekočega glicerina ter posula s kopalnimi kristali “Sanje Provanse”. Ker mi je zmanjkalo tekočega glicerina, sem ga dodatno stopila in postopek ponovila. Ker mi je ostalo še malo materiala, sem napolnila kvadratni kalup še z manjšimi delci trdega mila, ki so nastali pri rezanju in enako dodala kopalne kristale. Drobne koščke sem želela stopiti, vendar mi ni uspelo, ostali so trdi v raztopljenem glicerinu- svetlejša morska motiva.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Po odstranitvi iz kalupov se ni nič drobilo, tudi rezala sem lahko brez težav. Poskus mi je torej uspel.

Sedaj grem mila ustrezno zaviti, da se ne bodo razdišala. Me pa nekaj moti pri teh milih. Se namreč zelo rosijo (Zaradi lastnosti glicerina, da vsrkava vlago), ta rosa pa je nekako mastna, tako, da si moram po vsakem prijemanju umiti roke. Tudi zaradi tega jih bom ustrezno zavila. Na spletu sem videla idejo zavijanja s prozorno gospodinjsko folijo, ki jo na milo “prilepiš” s pomočjo toplotne pištole. Ker sem scrapbookerca, jo seveda imam in bom poskusila, pa se spet javim. Uh kako lepo diši po sivki oz. poetično-lavandi.

Oddajte komentar

Information

This entry was posted on junij 8, 2013 by .
