ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Nora na Gorjuss

 

Vsi ga imajo. Blog namreč. Toraj ga moram imeti tudi jaz. Razlogov je več, eden je gotovo ta, da tudi jaz pokažem nekaj svojih izdelkov izmed množice, ustvarjenih v mojem ustvarjalnem življenju, ki že kar dolgo traja.

Naj bo za začetek nekaj voščilnic na temo prikupne Gorjuss, ustvarjene s štampilkami in materialom, ki sem ga kupila v ARTU. Pogled na kupček teh pripomočkov opravičuje naslov moje prve objave, ki je hkrati tudi vaje, kako upravljati z blogom.

Information

This entry was posted on maj 14, 2013 by and tagged .

Navigacija

Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

