ArtMBR

…od materiala do izdelka…

Birma

Ena izmed mojih ustvarjalnih zvrsti je torej ustvarjanje s papirčki s pomočjo pripomočkov, ki sem jih najprej odkrila v Memoriesu pri Lei in jih kar precej iz njenih polic prenesla v svoje predale.  V katerih trgovinicah polnim košarice, bom še vsekakor povedala, tokrat pa kažem eno izmed voščilnic, ki sem jo prejšnji teden poklonila nečaku ob prejemu Svete Birme.SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Information

This entry was posted on maj 14, 2013 by .
Ustvarjanje po moje

...od materiala do izdelka...

METULJČICA USTVARJA

...od materiala do izdelka...

Moja darila

...od materiala do izdelka...

Lea ustvarja

...od materiala do izdelka...

Na obisku pri Oldpunci

...od materiala do izdelka...

Moje drobtinice23

...od materiala do izdelka...

Ustvarjalna skrinja

...od materiala do izdelka...

Chez moi

...od materiala do izdelka...

treebug

...od materiala do izdelka...

Tako preprosto, igrivo, ustvarjalno ...

...od materiala do izdelka...

